Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання, якщо товар не підійшов за формою, розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Повернення товарів належної якості можливе за умови дотримання таких вимог: - товар не використовувався (не активовувався, не встановлювалося програмне забезпечення); - відсутні будь-які сліди експлуатації: потертості, подряпини, відбитки пальців, сліди вологи, запахи, забруднення; - збережено заводські захисні плівки, пломби, стікери, ярлики — без пошкоджень або зняття; - збережено повну комплектацію (включно з інструкціями, аксесуарами, упаковкою); - товар не був зареєстрований/активований, а також не був підключений до облікових записів - лічильник дзвінків на телефонах — не більше 5 хвилин; - програмне забезпечення не зазнавало змін. У разі невиконання хоча б однієї з вищезазначених умов, товар вважається таким, що був у користуванні, і не підлягає поверненню або обміну відповідно до законодавства. Якщо товар має виробничі дефекти або був пошкоджений під час транспортування, покупець має право на обмін або повернення такого товару. При отриманні замовлення на відділенні перевізника рекомендуємо перевіряти товар та комплектацію. Клієнт має право перевірити зовнішній вигляд товару, повноту його комплектації та працездатність. У разі виявлення пошкоджень під час транспортування, недостачі аксесуарів згідно заявленої комплектації, порушення цілісності упаковки або у разі інших невідповідностей – необхідно обовʼязково скласти акт огляду разом із працівником компанії перевізника. Без акту огляду подальші претензії щодо пошкоджень під час доставки або недостач не розглядаються ані продавцем, ані перевізником. Хто оплачує доставку У випадку повернення або обміну товару належної якості, усі витрати за пересилання оплачує покупець. Якщо повернення або обмін здійснюється протягом 14 днів через виробничий брак — витрати компенсуються покупцеві індивідуально після діагностики товару продавцем і підтвердження виробничого браку. Адреса для повернення Повернення товару здійснюється у відділення Нової Пошти №3 у м. Охтирка за попередньою домовленістю. Строк повернення коштів Після отримання товару на склад і підтвердження його відповідності умовам повернення, кошти будуть повернені протягом 5 робочих на банківський рахунок покупця, з якого було здійснено оплату.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.