Гарантійні умови
Гарантійний термін - це час, протягом якого виробник (виконавець) бере на себе обов'язок для безоплатного ремонту, якщо недолік стався з вини виробника. Гарантійний термін від магазину залежить від категорії товару: мобільні телефони – 6 міс., MP3-плеєри та інша дрібна електроніка – від 14 днів до 3 місяців. Точний термін гарантії можна знайти на сторінці з товаром, якщо така інформації відсутня – зв'яжіться з продавцем для уточнення перед покупкою.
У разі якщо в процесі експлуатації товару буде виявлено недолік з вини виробника, товар передається в наш сервісний центр, де недолік безкоштовно усувається.
Гарантія не поширюється на механічні пошкодження:
- механічні пошкодження шлейфу сенсора, сенсора загалом;
- розбитий екран (екран);
- механічні пошкодження роз'єму microUSB;
- механічні пошкодження роз'єму Flash-пам'яті;
- механічні пошкодження роз'єму SIM-карт;
- механічні пошкодження роз'єму для навушників.
Гарантія не поширюється на виріб, у якому виявлено залишки рідини будь-якого походження, залишки концентрованої пари, залишки сторонніх предметів (металева/дерев'яна стружка тощо). Гарантія не поширюється на товар, пошкоджений електричним або тепловим процесом. Гарантія не поширюється на такі дефекти, як:
- втручання у програмне забезпечення пристрою, втручання у серійний номер пристрою (imei);
- ушкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним збільшенням або зменшенням напруги мережі;
- порушення цілісності гарантійних пломб;
- самостійне відкриття панелей (якщо вони незнімні), ремонт чи заміна внутрішніх деталей.
Гарантія на блоки живлення, навушники та акумулятори не поширюється.
Гарантійний ремонт виконується протягом 30 днів (+7 днів – час транспортування). Якщо деталі, необхідні для усунення несправності, відсутні — термін гарантійного ремонту може бути продовжений до 90 робочих днів. Фірма-продавець рекомендує споживачеві зберігати на зовнішньому носії резервну копію всієї важливої інформації, яку споживач зберігає у пам'яті телефону або на мультимедійній картці пам'яті, яка використовується з телефоном. Фірма-продавець не несе відповідальності перед споживачем за втрату особистих даних. Гарантійними дефектами не є експлуатаційне зношування виробу або зменшення ресурсу акумуляторної батареї. Якщо покупець хоче відремонтувати виріб через інтернет-магазин (передати до сервісного центру), транспортні витрати несе покупець.