Умови повернення та обміну
Відповідно до загальних положень Закону України про Захист прав споживачів, протягом 14 днів з дня купівлі споживач має можливість обміняти товар на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенню. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, знаходиться в робочому стані, збережено його товарний вигляд (товар не має подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов), збережено його споживчі властивості, заводські плівки, а також заводські пломби. Пошкодження або втрата упаковки та/або елементів комплектації унеможливлює повернення товару.
При отриманні посилки із замовленням на відділенні перевізника, клієнт має право особисто перевірити зовнішній вигляд товару на відповідність заявленому стану, повноту його комплектації та працездатність. При виявленні будь-яких невідповідностей, пошкоджень товару, недостачу аксесуарів згідно заявленої комплектації або у випадку загального пошкодження упаковки посилки – ОБОВ'ЯЗКОВО складається акт огляду із співробітниками кур'єрської служби. Без цих документів претензії не ухвалюються.
- Товарний вигляд – Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного виду. Елементи комплектації товару, такі як зарядний пристрій, гарнітура, будь-які дроти і батарея теж закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не можна! Також не може бути потертостей, бруду і подряпин на виробі.
- Заводські плівки, пломби та ярлики – Все це відноситься до товарного виду. Якщо при поверненні ви втратили частину комплектації або зірвали заводські плівки, пломби на товарі – в такому випадку товар не підлягає обміну або поверненню на законних підставах.
- Аксесуари – Поверненню підлягає тільки товар з нерозпакованими аксесуарами. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби повторного запаковування (особливо це стосується поліетиленової упаковки та блістерів) – товар повернути неможливо.
- Товар не використовувався – Менеджер з прийому товару перевіряє використовувався пристрій чи ні. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях та інших слідів використання – магазин може скористатися правом відмовити клієнту на законних підставах.
Якщо вищезазначені пункти споживачем не витримано, але є бажання обміняти товар протягом 14 днів — існує система, за якою товар обов'язково перевіряється, і після цього виключно на розсуд продавця може бути запропонований обмін з умовою утримання вартості за завданні виробу збитки:
- якщо виріб не відповідає товарному вигляду, зняті заводські плівки, пломби тощо — знецінення товару на 30 відсотків від покупної вартості;
- задіяні лічильники розмов, SMS, MMS, GPRS, 3G тощо — знецінення товару на 15 відсотків від покупної вартості;
- якщо не витримано ні першу, ні другу умову — знецінення товару на 30 відсотків від покупної вартості.
При здійсненні обміну або повернення – витрати за послуги доставки покладає на себе споживач у повному обсязі.